קרם לשיער מתולתל

תוכן עניינים
  1. קרם לשיער מתולתל
    1. קרם לשיער מתולתל – מתולתלות נהנות יותר
    2. קרם לשיער מתולתל – 7 דברים שכדאי שתדעו
    3. קרם לשיער מתולתל – האם אפשר להחליק? 
    4. קרם לשיער מתולתל – שאלות ותשובות

קרם לשיער מתולתל – מתולתלות נהנות יותר

העולם שייך למתולתלות, אין ספק על כך. האופי הקופצני והשמח, השיער שאולי לא תמיד מסתדר אבל גורם לנו לחייך. אך החיים למתולתלות הם לא תמיד קלים קופצניים ושמחים. הן משקיעות בסידור השיער לא מעט, והבקרים לעיתים עלולים להיות מעט סבוכים. זאת הסיבה שמוצרי שיער כמו קרם לשיער מתולתל הם מוצרי מאסט לקהילת המתולתלות. אם אתן חלק ממנה, אתן תשמחו לשמוע עוד על איך לשפר את חיי השיער שלכן, ואת חייכן.

קרם לשיער מתולתל

קרם לשיער מתולתל – 7 דברים שכדאי שתדעו

  • המעיטו במרכך מוצרי שיער מסוג מרכך מחליקים את השיער, מכבידים עליו ופוגעים בתלתל הטבעי שלכן. יחד עם זאת, המרכך כן מעניק חיוניות וברק לשיער. כך שאנחנו לא אומרים להפסיק להשתמש בו, אלא להשתמש בו בעדינות, לא בכמויות גדולות ולהניח אותו רק מאמצע השיער ועד הקצוות.
  • מדי פעם החליפו את המרכך במסיכה טובה לשיער, זה יעשה פלאים לשיער שלכן.
  • קרם לשיער מתולתל הוא לא דבר שקשה למצוא. בעולם מוצרי השיער הוא קיים לא מעט על בסיס שמן ארגן לשיער או שמן מרוקאי לשיער ועוד. עלייך לבחור את הקרם המתאים לסוג שיערך ולסגנון. גם כשמדובר בקרם מסוג זה, יש למרוח אותו מעט על הקצוות ולתת לשיער ליפול בצורה טבעית.
  • אוהבת לכרוך מגבת על שיערך לאחר חפיפה? נא הפסיקי לעשות זאת. את הורסת את התלתלים המופלאים שלך. השתמשי במגבות מיקרופייבר ללא סיבים וספגי בתנועת סחיטה מאד עדינה וכיווץ תלתלים. אלו יעניקו לך את הקפיציות ושמחת התלתלים בחזרה כאשר השיער יתייבש.
  • אם את מעוניינת בהחלקה, עשי החלקה משקמת או החלקת קראטין אך אל תשתמשי במכשירי הפן המגהצים את השיער. אלו לא רק שישברו את השיער וייבשו אותו, הם עלולים לגרום לכך שכאשר לא תהיי עם החלקה התלתלים פשוט לא יהיו אותו הדבר.
  • חסר לך נפח? נסי להעביר מקלות סושי ממחצית אורך השיער לפי השורשים מסביב לראש כולו. האוויר שהמקלות יכניסו יגרמו לתלתלים ליפול טבעי וקליל יותר.
  • הניחי את השיער בלילה על ציפית מסאטן, היא לא תספוג את השמנים והלחות הטבעיים של התלתלים ותשאיר אותם קופצניים ומלאי ברק גם בבוקר.

קרם לשיער מתולתל – האם אפשר להחליק? 

כמעט כל שיער מתולתל ניתן להחליק. בין אם מדובר בסוג החלקה שהיא החלקה משקמת או החלקת קראטין אך גם בענייני החלקות, אל תקחו את ההחלטה לבד. התייעצו עם מעצב שיער מקצועי בעל וותק ונסיון, וודאו שהוא אכן ביצע החלקות לשיער מתולתל בעבר. 

כאשר אתן בוחרות מעצב שיער, עשו זאת בתבונה. מעצב השיער שלכן חייב להיות מעצב שמבין בשיער מתולתל. אדם שיודע איך לגעת, לטפח ולעצב את התלתלים. ואם בחרתן להחליק אותם, אז אדם שיודע גם כיצד להחליק אותן מבלי לגרום לשיער נזק בלתי הפיך.

ממש כמו כל איש מקצוע שאתן בוחרות, גם כאן בקשו חוות דעת אותנטיות. דאגו לכך שתוכלו לשוחח עם לקוחות עבר ולקוחות נוכחיות. ובקשו לראות עבודות קודמות על מנת לקבל אינדיקציה על המקצועיות.

חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 והינה רשת החנויות הראשונה בישראל המשווקת באופן ישיר לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער בריא. ברשת סנטהייר מייחסים חשיבות גבוהה להתאמה אישית ונכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים. עובדי רשת סנטהייר עוברים הכשרה מקצועית ומקיפה על מנת שיוכלו לייעץ וללוות את הלקוחות באופן אישי ומקצועי ללא דופי תוך סיוע ללקוחות להתאים באופן אישי את המוצרים המתאימים להם עם דאגה לבריאות השיער והלקוח. 

קרם לשיער מתולתל

קרם לשיער מתולתל – שאלות ותשובות

  • למה חשוב להשתמש בשמפו שאין בו כלל מלחים?

שמפו בעל מלחים הוא שמפו ששובר את השיער ומייבש אותו. שיער מתולתל זקוק ללחות ולשמנים הטבעיים שיש בו מלכתחילה. שמפו ללא מלחים ישמור על השמנים הטבעיים של השיער, וישמור על הלחות הטבעית. כך השיער ימשיך להיות חיוני ומלא ברק.

  • איך לחפוף שיער מתולתל?

אם הנכן בעלות שיער מתולתל יבש עליכן לחפוף שיער פעמיים בשבוע. אם הנכן בעלות שיער מתולתל שמן עליכן לחפוף פעם ביומיים. כמו כן, השתמשו במוצרי קרם לשיער מתולתל לחיוניות וברק. ושמפו ומרכך ללא מלחים המתאימים לכן. תוכלו להחליף פעם בשבוע את המרכך במסכה המזינה את השיער בשמנים ולחות.

  • איך לסרק שיער מתולתל?

את התלתלים מסרקים רק אחרי חפיפה, כאשר שיערכן לח ועם מסרק רחב בלבד. אם אין לכן מסרק, מברשת גמישה עם שיניים מרווחות בהחלט יסייעו לכן. עליכן להתחיל כאשר אתן פורמות את הקשרים בחלקו התחתון של השיער, ולאחר מכן להמשיך לסירוק השורשים. מומלץ שלא להסתרק מדי על מנת לא להרוס את הקלילות של התלתלים. הסירוק הוא למטרת פרימת הקשרים בלבד.

  • איך למצוא את הקרם המתאים לשיער שלכן?

שיער מתולתל מצריך מיומנות ספציפית. התייעצו עם מעצב השיער שלכן כיצד לטפח את השיער ואת התלתלים. באיזה קרם לשיער מתולתל להשתמש, הוסיפו גם סרום לגמישות ולקלילות. ובכלל, עברו אל מוצרי שיער ללא מלחים. גם הקרם שאתן זקוקות לו צריך להיות מיועד לכן על סמך סוג השיער. האם שיער יבש, או האם שיער עם מלא לחות. כל אלו יספקו לכם טיפול מקסימלי לתלתלים הנפלאים שאתן רוצות לטפח.

דילוג לתוכן