שמפו ללא מלחים

תוכן עניינים
  1. שמפו ללא מלחים
    1. שמפו ללא מלחים – ליהנות משיער בריא
    2. שמפו ללא מלחים – כמו שהטבע התכוון
    3. שמפו ללא מלחים – כך תבחרו אותו בתבונה
    4. שמפו ללא מלחים – שאלות ותשובות

שמפו ללא מלחים – ליהנות משיער בריא

אנחנו יודעים שלא תמיד הכל נראה כמו בפרסומות. השיער המבריק החלק, התספורות המדויקות. לא כולנו קמים בבוקר כשאנחנו נראים כאילו יצאנו הרגע מהמספרה. אבל הדרך לשיער שנראה מושלם לאו דווקא מסתכמת במספרה טובה או במעצב שיער עם שם עולמי. הדרך שלנו לשיער מושלם יכולה להתחיל ממש מהבית, מהמקום הכי טבעי ובטוח שלנו. איך זה קורה, ואיך שמפו ללא מלחים יכול להשפיע על החיים שלנו? מיד תדעו.

שמפו ללא מלחים – כמו שהטבע התכוון

זה לא סוד גדול שהמלחים בתוך מוצרי השמפו מנקים לכלוך באופן יעיל. יחד עם זאת, הם גם פוגעים בבסיס השערה וגורמים לקרקפת להתייבש. זאת בדיוק הסיבה שלא מעט מומחים בתחום מוצרי שיער ממליצים על שימוש במוצרי שמפו ללא מלחים באופן גורף. הסיבה לכך היא כי שיער שעבר החלקה זקוק למוצרי שיער ללא מלחים.

כשאתם רוכשים שמפו ברשתות השונות, חשוב שתבדקו האם הם מכילים מלחים המסוכנים לעור שלכם. שמפו ללא מלח יכול להגיע אל אותן תוצאות של שמפו אחר שיש בו מלחים, בלי לסכן את העור ואת השיער שלכם.

אם אתם מבצעים החלקה, צובעים את השיער, עושים גוונים בשיער ועוד פעולות מאסיביות מאלו, שמפו ללא מלחים יסייע לכם בשיקום השיער.

שמפו ללא מלחים

שמפו ללא מלחים – כך תבחרו אותו בתבונה

כך תבחרו שמפו ללא מלחים שיבאים לך:

  • הסתכלו במרכיבים, בדקו האם השמפו מכיל מלחים SLS, או סולפט. מוצרי שיער מחוייבים לכתוב מהם המרכיבים המכילים אותם.
  • אם אינכם בטוחים, בקשו סיוע מהמוכר או המוכרת.
  • בדקו היטב אם כל שמפו שכותב שהוא שמפו מחומרים טבעיים או טבעי, הוא אכן כך. לא כולם באמת טבעיים.

חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 והיא רשת החנויות הראשונה בישראל המשווקת באופן ישיר לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער בריא. ברשת סנטהייר מייחסים חשיבות גדולה להתאמה אישית ונכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים. עובדי רשת סנטהייר עוברים הכשרה מקצועית ורחבה על מנת שיוכלו לייעץ וללוות את הלקוחות באופן אישי ומקצועי ללא דופי תוך תוך סיוע ללקוחות להתאים באופן אישי את המוצרים המתאימים להם עם דאגה לבריאות השיער והלקוח.

שמפו ללא מלחים

שמפו ללא מלחים – שאלות ותשובות

  • איך הכי טוב לחפוף עם שמפו בלי מלחים?

כשאתם חופפים עם שמפו ללא מלחים לא צריך לעשות משהו מיוחד או שונה מחפיפה רגילה. רק לשים לב לדברים מסוימים שצריך לדעת בזמן החפיפה. יש להרטיב את השיער היטב לפני השימוש בשמפו, יש לדאוג שהשיער רטוב במלואו היות והחומר הטבעי זקוק לרטיבות מאסיבית על מנת להיות אפקטיבי יותר.

לאחר מכן יש להשתמש בכמות קטנה של שמפו, אל תבהלו אם אין הקצפה. היות ואין מלחים, יש פחות הקצפה. השמפו עדיין עושה את העבודה באופן יסודי. שטפו את השיער ביסודיות לאחר החפיפה. מוצרי שיער ללא מלחים נספגים טוב בשיער ולכן יש צורך לשטוף את השיער יותר מהרגיל על מנת שהכל ירד.

  • מהו שמפו סילבר ולמה הוא חשוב?

שמפו סילבר הוא מוצר ייעודי שמסייע לנשים, גברים ובעלי שיער עם פיגמנט בהיר או דהוי. שמפו זה הוא חלק מהותי מתהליך של שיקום שיער ומוצרי פתרונות לשיקום השיער היות והוא מועשר בפיגמנט שחוסך צביעה חוזרת של השיער ודהייה של הצבע בשל חפיפות יומיומיות.

שמפו לאחר החלקה כמו סילבר מתאים לטיפול בשיער גם לאחר החלקות, אך רצוי ומומלץ להתייעץ עם מעצבי שיער בכל סוג של שמפו לאחר שמבצעים החלקות. הסיבה לכך היא כי כל שיער הוא סוג אחר, ומגיב אחרת, ומוצרים כמו שמפו להחלקה או פתרונות לשיקום השיער עדיף להתאים באופן אישי.

  • איך שמפו ללא מלחים שומר על השמנים הטבעיים בשיער?

המלחים המרובים בשמפו המתועש מוגבר המלחים מייבשים באופן מאסיבי את בסיס השיערה ואת עור הקרקפת. שמפו שאינו עם מלחים מבטל את בעיית השמירה על השמנים הטבעיים היות והוא דואג שהשיער והקרקפת לא יהיו מיובשים, וכך השיער ממשיך לייצר את השמנים הטבעיים ולשמור על ברק ומראה חיוני ובריא.

  • האם שמפו זה גורם לעיניים לגירוי ודמעות?

חד משמעית לא. שמפו שאין בו מלחים לא שורף את העיניים, ולא גורם לדמעות מהסיבה הפשוטה: אין בו מלחים מוגברים המגרים את העין. כך שאם בטעות נכנס לכם שמפו לעיניים, תוכלו להמשיך בחפיפה בהנאה ללא עיניים דומעות ושורפות.

  • האם השמפו מתאים לכל סוגי השיער?

כן. שמפו מסוג זה מתאים לשיער ארוך, קצר, חלק, בלונדיני, מתולתל, שחור, יבש או שבור ומפוצל. זה לא באמת משנה סוג השיער. היות ומדובר בשמפו טבעי לחלוטין הוא מתאים את עצמו לשיערכם ומסייע לכם לחזור לשיער בריא יותר ומלא ברק וחיוניות.

  • איך שמפו זה מגיב לשיער צבוע?

היות והמלחים והחומרים המלאכותיים בשמפו המתועש גורמים לדהייה מרובה בצבעי שיער, שמפו שאין בו מלחים גורם לשיער להיות בריא יותר ושומר על הצבע ועל החיוניות שבו לאורך זמן.

דילוג לתוכן