איך להרכיב לוק מושלם לקראת אירוע ?

תוכן עניינים
  1. איך להרכיב לוק מושלם לקראת אירוע ?
    1. זוהרת ומלאת ביטחון בביגוד הנכון
    2. תכשיטי יהלומים זוהרים למרחקים
    3. התסרוקת האולטימטיבית למראה בלתי נשכח

השתתפות באירוע היא תמיד תירוץ נהדר ליצור הופעה משגעת בין אם מדובר בחתונה, מסיבה, אירוע עסקי או הופעה חיה.
הסוד ליצירת לוק מושך טמון בשילוב הנכון בין תסרוקות, בגדים וכמובן – תכשיטים.
לפנייך מבחר טיפים לסטיילינג מנצח ואיך לאסוף את כל הפריטים בדרך למראה שתהני לראות במראה ובתמונות.

זוהרת ומלאת ביטחון בביגוד הנכון

נתחיל בבגדים כבסיס להופעה. בדקי את אופי האירוע, הטיימינג שלו (עונתיות ושעה) יחד עם קוד לבוש והסגנון המועדף שלך על מנת להחליט על הקונספט של הבגדים – אלגנטי מתוחכם או אולי נועז והצהרתי ואל תשכחי את נושא הנוחות, במיוחד אם פנייך מועדות לכבוש את רחבת הריקודים. למשל, חליפת מכנסיים, שמלה קטנה שחורה בהשראת קוקו שאנל. זכרי שאת יפה כשאת במיטבך.

תכשיטי יהלומים זוהרים למרחקים

תכשיטים משחקים תפקיד חשוב ביצירת המראה ואין כמו יהלומים, התגלמות היוקרה, ביצירת מראה קלאסי ומרשים, שצולח את מבחן הזמן, רומנטי תמיד ויוצר אפקט מהפנט. ובמיוחד עגילי יהלומים צמודים שמוסיפים את הנגיעה הנכונה ומשלימים כל בגד.
הם נראים נהדר ביום ולילה, בעלי ברק מעודן, שעושה הבדל וגם מייצרים מסגרת נהדרת לפנים ומציבים אותך מיד באור הזרקורים.
בדקי את סוג הליטוש, האם אכן מדובר ביהלומים אמיתיים, בוהק וניקיון וכמובן, צורניות וחיבור נכון בין יהלום לזהב בדרגת קרט גבוהה.
החליטי אם יתר התכשיטים אף הם יהיו עם יהלומים או מחומרי גלם אחרים וכיצד יתבצע האיזון אולי בחיתוך, בצורניות, בגודל ובמשקל או בסוג המתכת או הגימור שלה. שימי לב שתכשיט אחד לא גונב את הפוקוס מהאחר או מהבגדים אלא כולם נראים טוב ביחד בהרמוניה.
ניתן לבחור אלמנטים שיתקשרו זה עם זה כמו מוטיבים מהטבע, לבבות, כוכבים, אולי ליפופי חוליות או מפגש בין פנינים ביחד עם יהלומים על גבי פריטים אלגנטיים בנופך רומנטי קסום דוגמת משי או תחרה.

התסרוקת האולטימטיבית למראה בלתי נשכח

התסרוקת מכתיבה את הטון של המראה ויש הרבה מאוד אפשרויות מעוצבות בעולם האירועים: גלים הוליוודיים, סגנון אסוף כלפי מעלה באמצעות קליפס על רקע של חלק תחתון פזור, צמות קלועות בסגנון בוהוק שיק ועוד.
את יכולה לבחור בין שיער אסוף בגרסה אלגנטית של קוקו אלגנטי המציג לראווה את הצוואר והכתפיים ומאפשר גם לעגילי היהלומים שלך לזרוח ובין שיער פזור ורך שייראה אף הוא נהדר עם העגילים.
אפשר להוסיף גם אביזרי שיער שובי לב בחינניות ייחודית. אפשרות נוספת היא של צמה מעניינת וניתן להוסיף גם ספריי לשיער לגימור מבריק כמו היהלום להשגת מראה עוצמתי וזוהר, במיוחד ללילה נוצץ באירוע מרגש.

בבחירת התכשיטים התחשבי בצבעים המשלימים לפריטי הלבוש. למשל, זהב שמלים גוונים חמים או זהב לבן או פלטינה שיכולים להראות נהדר עם גוונים קרירים יותר.
התייחסי גם לסגנון ההופעה ולעיצובים מודרניים או קלאסיים בהתאם לגזרה ולקווי המתאר של הבגדים ותוכלי לבחור תכשיטים גרנדיוזיים להופעה מאופקת או תכשיטים סולידיים להופעה צבעונית ונועזת.
אל תשכחי לבחון כיצד הגוון של התכשיטים והבגדים מתמזג עם גוון העורך שלך, יוצר ניגודיות או סינרגיה בהתאם להעדפתך.

סטייל אישי חשוב במיוחד כאשר את רוצה שהתכשיטים יתחברו למי שאת ביחד עם הבגדים וההופעה וכל זה ביחד יצור את הגרסה המושקעת וזוהרת של עצמך לכבוד האירוע.
בכל מקרה, הקפידי על תכשיטים איכותיים שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ממקור אמין שמציע גם אוסף מרשים של תכשיטים לרבות עגילי יהלומים צמודים, שרשראות, צמידים וטבעות ואל תשכחי להצטייד גם בתכשירי שיער מקצועיים להשגת תסרוקת מחמיאה.

דילוג לתוכן