מוצרי שיער למספרות

תוכן עניינים
  1. מוצרי שיער למספרות
    1. מוצרי שיער למספרות – כל מה שצריך לדעת 
    2. מוצרי שיער למספרות – חשוב לדעת מה בוחרים
    3. מוצרי שיער למספרות – איזו החלקה מתאימה לכם?
    4. מוצרי שיער למספרות – שאלות ותשובות

מוצרי שיער למספרות – כל מה שצריך לדעת 

אתן יודעות איך זה, אנחנו לפעמים מסתכלות במראה ומרגישות קושי בסידור השיער בבקרים. וזה קורה לכולן. זה קורה גם לגברים שמטפחים שיער ארוך, אך כשמדובר בנו הנשים אנחנו יותר מלינות על כך. לכן אנחנו שמחות כשאנחנו הולכות למעצב השיער שלנו, לרכוש מוצרי שיער למספרות שמעניקות לנו טיפול איכותי בבית.

למעשה, מהרגע שבו עולם העיצוב עבר מהפך בתחום שיקום השיער, החלקת שיער ושאר מוצרים משלימים יש לנו הרבה יותר אופציות. איך תדעו מה המוצר המתאים לכם, ולמה מוצרים ללא מלחים הם הכי איכותיים לטיפול משלים? מיד נספר לכם הכל.

מוצרי שיער למספרות – חשוב לדעת מה בוחרים

כשאנחנו בודקים על טיפולים משקמים לשיער, או על טיפול צבע לשיער ללא אמוניה חשוב שנבדוק את הנושאים הללו מול מספרות מקצועיות ומתמחות בנושאים אלו. על המוצרי להיות באישור משרד הבריאות בין אם אלו מוצרי שיער רגילים, שמפו להחלקה או מסכה לשיער ללא מלחים.

אם אתם לפני טיפולי החלקה, חשוב שתדעו שטיפולים משקמים לשימור תוצאות הטיפול הם חלק בלתי נפרד ותוכלו להשתמש במוצרים הנמכרים בתור מוצרי שיער למספרות כמו שמן ארגן לשיער או שמן מרוקאי לשיער במגוון סוגים.

כמו כן, חשוב להשתמש באופן כללי גם ללא טיפול זה או אחר במוצרי שמפו להחלקה שאינם עם מלחים.

מוצרי שיער למספרות – איזו החלקה מתאימה לכם?

  • החלקה אורגנית – ההחלקה האורגנית היא החלקה שונה מהחלקה יפנית או צרפתית לצורך העניין והיא לרוב מבוססת על חומצות אמינו ושמנים. היא מפרקת את הקשר הגופרתי בשיער והחום גורם לשיער להתחבר מחדש למצב הטבעי שלו. כך השיער בעצם נותר חלק רך ומלא חיוניות ברק וגמישות. זו החלקה המתאימה באופן ספציפי לנשים המעוניינות בהורדת נפח.
  • החלקה היפנית – היא החלקה עבור שיער עקשן. היא מעניקה שיער 'חלק מקלות' ומומלץ לבצע אותה פעם בחצי שנה, לאחר צמיחה מחדש של השורשים, ב5 ס"מ לפחות. החלקה זאת מומלצת לכל סוגי השיער, או לשיער שעובר גוונים, הבהרות סלסול ועוד. מומלץ לתחזק אותה עם מוצרי שיער למספרות כמו מוצרי שיער ללא מלחים, או שמן מרוקאי לשיער או מסכה לשיער ללא מלחים ועוד.
  • החלקת קראטין החלקת קראטין היא ההחלקה הכי מבוקשת בעידן הנוכחי. זו החלקה המצפה את השיער בציפוי מבריק ושקוף, ומורידה את הנפח ומחליקה את השיער. שימור החלקה זו מומלץ בעיקר עם שמפו להחלקה או מסכה לשיער ללא מלחים כאשר גם שמן ארגן לשיער יכול לסייע ולהוסיף. בין אם אתם צובעים את השיער עם צבע ללא אמוניה ובין אם לא, שמן מרוקאי לשיער תמיד מומלץ. לכן הוא גם חלק מאותם מוצרי שיער למספרות המבוקשים מאד.

כך או כך, כשאנחנו בוחרים להמשיך טיפול גם בבית זה חשוב לבחון היטב את המוצרים שאנחנו רוכשים. אל תהססו לבקש לראות את רשימת המרכיבים על גבי בקבוקון המוצרים. ואל תהססו לשאול מה מכיל כל מוצר, מהם אחוזי המלחים על שמפו או מסיכה לשיער ועד כמה השמנים הם טבעיים במוצרי שמן ארגן לשיער לדוגמא.

מוצרי לשיער למספרות אמורים להיות מוצרים איכותיים המעניקים לכם המשך טיפול איכותי בבית לשיקום השיער, וככאלו, הם אמורים להיות עם מרכיבים או טבעיים, או מרכיבים איכותיים גם אם אינם טבעיים.

מוצרי שיער ללא מלחים הם מוצרים איכותיים שלא גורמים לגירוי עור הקרקפת, ומעניקים לשיער את היכולת להשתקם עם החומרים הטבעיים שהוא מפיק. שמנים טבעיים, גמישות, ברק וחיוניות. המלחים הרבים הנמצאים בשמפו או מרכך לשיער שאינם ממרכיבים טבעיים בלבד גורמים לייבוש השיער, לשיער פריך, פגום ושבור. ואילו החומרים הטבעיים משקמים את השיער. לכן ההמלצה גם כשמדובר על מוצרי שיער למספרות היא ללא מלחים.

חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 והיא רשת החנויות הראשונה בישראל המשווקת באופן ישיר לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער בריא. בסנט הייר מייחסים חשיבות רבה להתאמה אישית ונכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים. עובדי הרשת עוברים הכשרה מקצועית מקיפה על מנת שיוכלו לייעץ וללוות את הלקוחות באופן אישי ומקצועי ללא דופי תוך תוך סיוע ללקוחות להתאים באופן אישי את המוצרים המתאימים להם עם דאגה לבריאות השיער והלקוח. 

מוצרי שיער למספרות – שאלות ותשובות

  • איך יודעים איזה מוצרים מתאימים לשימוש ביתי ואיזה לשימוש במספרה?

יש לא מעט מותגים שמציעים מוצרים לשיער לשיקום ולטיפוח. הבחירה שלכם צריכה להיעשות על סמך פרמטרים שקשורים לצורת הטיפול. אם השיער עבר צביעה עם צבע לשיער ללא אמוניה אז מוצרים המתאימים לכך, ואם עבר החלקה אז מוצרי שמפו להחלקה ועוד.

  • איך יודעים אם המוצרים אפקטיביים

לא כל גבר או אישה מגיעים עם אותה סיטואציה המצריכה טיפול או שיקום. לכן חשוב לוודא אפקטיביות. מוצר שמראה תוצאות תוך כמה טיפולים בודדים הוא מאד יעיל, ואף גורם ללקוח לחזור מרוצה.

  • מהן עלויות המוצרים?

בין אם אתם בעלי המספרות ובין אם אתם הצרכנים העלות יכולה להיות ממוצעת או גבוהה מהרגיל גם. יחד עם זאת, מדובר מן הסתם במצב של רווחיות כלכלית. זכרו שלא כל מה שיקר אפקטיבי, ולא כל מה שזול לא איכותי, המדד שלכם הוא אישור משרד הבריאות, וסוג המרכיבים.

דילוג לתוכן